Kto tworzy Przedszkole ASQ?

Magdalena Lewińska-Ochal - dyrektor, pedagog specjalny, logopeda w ASQ Przedszkole

18 lat doświadczenia

35 szkoleń

Magdalena
Lewińska-Ochal

dyrektor, pedagog specjalny, logopeda

Kamila Sowińska - terapeuta indywidualny, zastępca dyrektora w ASQ Przedszkole

7 lat doświadczenia

23 szkolenia

Kamila Sowińska

terapeuta indywidualny, zastępca dyrektora

Władysław Stanek - oligofrenopedagog w ASQ Przedszkole

18 lat doświadczenia

0 szkoleń

Władysław Stanek

oligofrenopedagog

Olga Berkowska - logopeda w ASQ Przedszkole

16 szkoleń

Olga Berkowska

logopeda

Monika Łagowska - terapeuta indywidualny w ASQ Przedszkole

15 szkoleń

Monika Łagowska

terapeuta indywidualny

Edyta Pękul - terapeuta indywidualny w ASQ Przedszkole

11 szkoleń

Edyta Pękul

terapeuta indywidualny

Agnieszka Majewska - terapeuta indywidualny w ASQ Przedszkole

9 szkoleń

Agnieszka Majewska

terapeuta indywidualny

Renata Gawińska - terapeuta grupowy w ASQ Przedszkole

4 szkolenia

Renata Gawińska

terapeuta grupowy

Marta Dwulit - pomoc nauczyciela w ASQ Przedszkole

4 szkolenia

Marta Dwulit

pomoc nauczyciela

Emilia Onyśk - terapeuta grupowy w ASQ Przedszkole

3 szkolenia

Emilia Onyśk

terapeuta grupowy

Krystyna Jędrzejewska - terapeuta indywidualny w ASQ Przedszkole

3 szkolenia

Krystyna Jędrzejewska

terapeuta indywidualny

Kinga Grygorczuk - terapeuta indywidualny w ASQ Przedszkole

2 szkolenia

Kinga Grygorczuk

terapeuta indywidualny

Daria Sutryk - dyrektor, terapeuta indywidualny w ASQ Przedszkole

2 szkolenia

Daria Sutryk

terapeuta indywidualny

Mariola Piotrowicz - terapeuta grupowy w ASQ Przedszkole

2 szkolenia

Mariola Piotrowicz

terapeuta grupowy

Agnieszka Krajewska - pomoc nauczyciela w ASQ Przedszkole

Agnieszka Krajewska

pomoc nauczyciela

Anna Rudnik - pomoc nauczyciela w ASQ Przedszkole

Anna Rudnik

pomoc nauczyciela

Magdalena Lewińska-Ochal


O mnie:

Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagog specjalny, logopeda. Ukończyłam także studia podyplomowe na SWPS w Warszawie na kierunku Stosowana Analiza Zachowania w pracy z osobami z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju lub zachowania oraz Kurs Kwalifikacyjny Zarzadzania w Oświacie. Od 2004 roku pracuję z dziećmi młodzieżą ze spektrum autyzmu. Od 14 lat moja praca zawodowa jest związana z placówkami ASQ.

Szkolenia:

  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce – kurs 3 – modułowy
  • Techniki SAZ w rozwijanie mowy i komunikacji
  • Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania
  • Techniki SAZ w pracy z grupą
  • Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi
  • Tworzenie środowiska terapeutycznego
  • SYSABA – nowy standard dokumentowania w terapii behawioralnej
  • PECS – Picture exchange Comunication System – Poziom 1
  • PECS – Picture exchange Comunication System – Poziom 2
  • Nauczanie 9 kluczowych umiejętności porozumiewania się
  • Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących
  • VB- MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii
  • Udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej u dzieci
  • Narzędzie M- CHAT -R/F praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
  • Konferencja XII Międzynarodowe Sympozjum Naukowe PTPB, warsztat: „ Postępowanie diagnostyczno – terapeutyczne u dzieci z trudnościami związanymi z karmieniem”
  • Autyzm i Zespół Aspergera – rozpoznanie i pomoc edukacyjno – terapeutyczna
  • Konferencja: I Zlot Behawiorystów „ Wspólnie uczyć”
  • Konferencja: II Zlot Behawiorystów : 50 lat Polskiego Behawioryzmu”
  • Konferencja Autyzm – drogi do sukcesu
  • Równowaga życia i pracy na stanowisku dyrektora
  • Kurs dla wychowawców kolonijnych
  • Praca nad rozwojem mowy i komunikacji dzieci autystycznych – SOTIS
  • Terapia manualna jamy ustnej w pracy logopedy i fizjoterapeuty
  • Praktyczne podstawy pracy z dziećmi i z autyzmem – SOTIS
  • Alternatywne Sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – DIAGNOZA AAC. SOTSOWANIE OCENY EFEKTYWNOŚCI POROZUMIEWANIA SIĘ DZIECI NIEMÓWIĄCYCH Z UŻYCIEM NARZĘDZIA „ SPRAWDZ JAK SIĘ POROZUMIEWAM”
  • Alternatywne Sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – STOPIEN I,II,III,IV
  • Szkolenie z zakresu Modelu Zintegrowanego wsparcia będącego modyfikacją Sytemu Nauczania Kierowanego oraz z zakresu ICF i metod ALTERNATYWNEJ KOMUNIKACJI ( AAC)
  • Ukończenie szkoleń dla dyrektorów w ramach Akademii Dyrektora
  • Konferencja Uj : Autyzm – od nauki do praktyki
  • Ochrona danych osobowych w jednostkach Oświatowych
  • TEACH – podejście do pracy z osobami z autyzmem i Zespołem Aspergera
  • Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci niemówiących
  • Wczesna diagnostyka i wspomaganie rozwoju dziecka ryzyka z zastosowaniem metody Castillo Morlaesa
  • Ogólnopolski Kongres Pedagogów Specjalnych i terapeutów „ Seksualność, zaburzenia psychiczne, agresja u osób z niepełnosprawnością intelektualną – jak radzić sobie z trudnymi obszarami w pracy
  • „Echolalia- przegląd badań” _Scolaris

Władysław Stanek


O mnie:

Jestem absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie oraz podyplomowych studiów z zakresu oligofrenopedagogiki. Uczestniczyłem w szkoleniach i kursach z zakresu różnych dyscyplin sportu, a także z zakresu terapii behawioralnej. Posiadam kwalifikacje terapeuty integracji sensorycznej oraz terapeuty treningu słuchowego Johansena.

Kamila Sowińska


O mnie:

Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagogika opiekuńczo – socjalna oraz studiów podyplomowych na kierunku oligofrenopedagogika. Od 2015 roku pracuję w Terapeutycznym Punkcie Przedszkolnym ASQ oraz Poradni ASQ. Ukończyłam różnorodne kursy i szkolenia, co znacząco wpłynęło na efektywność mojej pracy terapeutycznej z dziećmi.

Szkolenia:

  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce – kurs 3 – modułowy
  • Techniki SAZ w rozwijanie mowy i komunikacji
  • Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania
  • Techniki SAZ w pracy z grupą
  • Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi
  • Tworzenie środowiska terapeutycznego
  • SYSABA – nowy standard dokumentowania w terapii behawioralnej
  • PECS – Picture exchange Comunication System – Poziom 1
  • PECS – Picture exchange Comunication System – Poziom 2
  • Nauczanie 9 kluczowych umiejętności porozumiewania się
  • Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących
  • VB- MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii
  • Narzędzie M- CHAT -R/F praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
  • METODA DOBREGO STARTU M.Bogdanowicz
  • Konferencja XII Międzynarodowe Sympozjum Naukowe PTPB, warsztat: „ Postępowanie diagnostyczno – terapeutyczne u dzieci z trudnościami związanymi z karmieniem”
  • Autyzm i Zespół Aspergera – rozpoznanie i pomoc edukacyjno – terapeutyczna
  • Konferencja: I Zlot Behawiorystów „ Wspólnie uczyć”
  • Konferencja: II Zlot Behawiorystów : 50 lat Polskiego Behawioryzmu”
  • Konferencja Autyzm – drogi do sukcesu
  • Udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej u dzieci

Olga Berkowska


O mnie:

Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagogika. Ukończyłam również studia podyplomowe na kierunku edukacja elementarna z terapią pedagogiczną, logopedia oraz edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Posiadam tytuł nauczyciela kontraktowego.

Interesuje się czytaniem książek o tematyce psychologicznej i pedagogicznej oraz szyciem.

Szkolenia:

  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce 3 – modułowy kurs bazowy
  • „Techniki wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem”.
  • „Praktyczna nauka języka dzieci z zaburzeniami komunikacyjnymi”.
  • „Autystyczne spektrum zaburzeń w teorii i praktyce edukacyjnej”.
  • „Od dźwięku do języka – rozwijanie komunikacji dzieci z autyzmem”.
  • „Metoda zachowań werbalych czyli wczesna interwencja behawiorolna”.
  • „Warsztat kreatywnego logopedy – stymulacja rozwoju dziecka. Lewa półkula. Nauka czytania, artykulacja”.
  • „Wystartuj z dyslalią”.
  • „Dysfunkcja połykania u dzieci”.
  • „Opóźniony rozwój mowy - diagnoza i terapia”.
  • „Terapia sygmatyzmu międzyzębowego”.
  • „Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej”.
  • Kurs bazowy – „Terapia behawioralna w teorii i praktyce”.
  • Picture Exchange Communication System (PECS) – Poziom 1.
  • „Przejście z książki PECS na tablet”.
  • „Echolalia- przegląd badań” - Scolaris.

Monika Łagowska


O mnie:

Jestem absolwentką Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Ukończyłam studia na wydziale pedagogiki I stopnia na kierunku pedagogika opiekuńczo – wychowawcza i II stopnia na kierunku pedagogika. Jestem również oligofrenopedagogiem. W wolnym czasie lubię podróżować i czytać książki.

Szkolenia:

  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce 3 – modułowy kurs bazowy.
  • Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwoju.
  • Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania.
  • Techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji.
  • Dokumentowanie i programowanie w SAZ.
  • Tworzenie środowiska terapeutycznego.
  • Od dźwięku do języka – rozwijanie komunikacji dzieci z autyzmem.
  • Sysaba – nowy standard dokumentowania w terapii behawioralnej.
  • ADHD – objawy, diagnoza, terapia.
  • Picture Exchange Communication System (PECS) – Poziom 1.
  • Picture Exchange Communication System (PECS) – Poziom 2.
  • Nauczanie 9 kluczowych umiejętności porozumiewania się.
  • I Zlot Behawiorystów – Ogólnopolskie Warsztaty Szkoleniowe – Wspólnie Uczyć.
  • II Zlot Behawiorystów – Konferencja 50 lat Polskiego Behawioryzmu.
  • ADHD – zabawy i ćwiczenia dla dzieci z nadpobudliwością psychoruchową w przedszkolu i szkole.

Edyta Pękul


O mnie:

Jestem absolwentką PEDAGOGIUM Wyższej Szkoły Nauk Społecznych w Warszawie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Ukończyłam studia podyplomowe na kierunkach: Pedagogika specjalna – edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną ( oligofrenopedagogika) oraz Pedagogika specjalna – edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem i zespołem Aspergera.

Wolny czas lubię spędzać z rodziną na wycieczkach rowerowych, podróżować i czytać książki.

Szkolenia:

  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce 3 – modułowy kurs bazowy.
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia – diagnoza-terapia-masaż.
  • Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania.
  • Tworzenie środowiska terapeutycznego.
  • Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi.
  • Techniki SAZ w pracy z grupą.
  • Techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji.
  • Picture Exchange Communication System (PECS) – Poziom 1.
  • Szkolenie przejścia z książki PECS na tablet.
  • II Zlot Behawiorystów – Konferencja 50 lat Polskiego Behawioryzmu.
  • „Echolalia- przegląd badań” - Scolaris.

Agnieszka Majewska


O mnie:

Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie na kierunku Psychologia (w specjalności psychologii zdrowia i psychoterapii). Ukończyłam również studia podyplomowe na kierunkach: Edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne, Pedagogika specjalna – edukacja i rehabilitacja osób ze spektrum autyzmu i zespołem Aspergera oraz Pedagogika specjalna – edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika).

Lubię spędzać aktywnie czas jeżdżąc na rowerze lub spacerując po lesie. W wolnych chwilach czytam książki i gotuje.

Szkolenia:

  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce: 3-modułowy kurs bazowy.
  • Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą zachowania trudne.
  • Techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji.
  • Tworzenie środowiska terapeutycznego.
  • Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami osób z zaburzeniami rozwojowymi.
  • Techniki SAZ w pracy z grupą.
  • Picture Exchange Communication System (PECS) – Poziom 1.
  • Picture Exchange Communication System (PECS) – Poziom 2.
  • Przejście z książki PECS na tablet.

Renata Gawińska


O mnie:

Jestem absolwentką Szkoły Wyższej im. Bogdana Jańskiego w Warszawie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym, oraz ukończyłam studia podyplomowe na kierunku: Pedagogika specjalna – edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika).

Lubię kreatywne prace manualne, a w wolnej chwili lubię czytać i oglądać kryminały.

Szkolenia:

  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce 3 – modułowy kurs bazowy.
  • Picture Exchange Communication System (PECS) – Poziom 1.
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia- diagnoza-terapia-masaż.
  • Kurs opiekuna wycieczek.

Marta Dwulit


O mnie:

Jestem słuchaczem Państwowej Szkoły Terapeutów Zajęciowych w Warszawie.

Interesuję się sportem, szczególnie lubię ekstremalne wycieczki górskie. W wolnej chwili czytam książki i tańczę.

Szkolenia:

  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce: 3-modułowy kurs bazowy.
  • Instruktor zajęć ruchowych dla dzieci.
  • Instruktor sportu o specjalności pływanie.
  • Żywienie: dietetyka w sporcie.

Emilia Onysk


O mnie:

Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Menadżerskiej w Warszawie na kierunku „Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna” oraz studiów podyplomowych Szkoły Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku na kierunku „Pedagogika specjalna- edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika).

Interesuję się psychologią społeczną i arteterapią. manualne, a w wolnej chwili lubię czytać i oglądać kryminały. Moim hobby jest szycie oraz podróżowanie.

Szkolenia:

  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce 3 – modułowy kurs bazowy.
  • „Przeciwdziałania zachowaniem agresywnym w aspekcie psychospołecznym i prawnym”.
  • Język migowy- poziom podstawowy.

Krystyna Jędrzejewska


O mnie:

Jestem absolwentką psychologii klinicznej w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Lubię dobre kino oraz muzykę. Moją pasją jest śpiewanie.

Szkolenia:

  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce. 3- modułowy kurs bazowy.
  • Autyzm - praca nad zachowaniami.
  • Trener Treningu Umiejętności Społecznych stopień I i II .

Kinga Grygorczuk


O mnie:

Jestem absolwentką studiów pierwszego stopnia z Socjologii stosowanej i antropologii społecznej na Uniwersytecie Warszawskim, a obecnie studentką Pedagogiki szkolnej z diagnozą i terapią pedagogiczną. Ukończyłam również studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego oraz Edukację i rehabilitację osób z niepełnosprawnością intelektualną.

Interesuje mnie praca z dziećmi. Zanim zaczęłam swoją przygodę w Terapeutycznym Punkcie Przedszkolnym ASQ, pracowałam jako animator w sali zabaw i udzielałam się jako wolontariusz podczas zajęć z hipoterapii. W wolnym czasie lubię zaczytać się w dobrej książce dotyczącej kultury Azji dalekowschodniej lub z gatunku fantasy, pójść do teatru lub na koncert.

Szkolenia:

  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce 3 – modułowy kurs bazowy.
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia- diagnoza-terapia-masaż.

Daria Sutryk


O mnie:

Jestem absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Wyższej Szkoły Humanistycznej im. Bolesława Prusa w Warszawie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną.

Interesuję się komunikacją alternatywną wykorzystywaną w terapii behawioralnej. Lubię aktywny wypoczynek oraz czytanie kryminałów, a moją pasją jest cukiernictwo.

Szkolenia:

  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce 3 – modułowy kurs bazowy
  • Picture Exchange Communication System (PECS) – Poziom 1.

Mariola Piotrowicz


O mnie:

Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie na kierunku Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza.

Interesuję się sportem i podróżami. Lubię czytać książki i aktywnie spędzać czas wolny.

Szkolenia:

  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce: 3 - modułowy kurs bazowy
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia - diagnoza-terapia-masaż

Agnieszka Krajewska


O mnie:

Absolwentka Policealnego Studium Medycznego w Ostrówku.

Interesuję się podróżami, sztuką i zdrowym stylem życia. Lubię czytać książki oraz słuchać dobrej muzyki.

Anna Rudnik


O mnie:

Absolwentka Liceum Ogólnokształcącego im. W Orkana w Sadownem.

Interesuję się teatrem, sportem i gotowaniem. Lubię wypoczynek na świeżym powietrzu oraz podróże.

Zdjęcie zajęć w przedszkolu ASQ
Rekrutacja kończy się 31 sierpnia!
Zapisz dziecko już teraz

Kontakt

Masz pytania? Chciałbyś zobaczyć jak wygląda przedszkole od środka?

Skontaktuj się! Z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania.

Imię i nazwisko:

Adres e-mail:

Tytuł wiadomości:

Treść wiadomości:

Nasze instytucje


Logo Szkoła ASQ

ASQ Szkoła

Logo Niepubliczna Poradnia ASQ

ASQ Niepubliczna Poradnia

Logo Rehabilitacja ASQ

ASQ Rehabilitacja

Logo Radosne Przedszkole

Radosne Przedszkole

Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na przetwarzanie plików cookies.
Kliknij żeby zamknąć