Kto tworzy Przedszkole ASQ?
18 lat doświadczenia
35 szkoleń
Magdalena
Lewińska-Ochal
dyrektor, pedagog specjalny, logopeda
7 lat doświadczenia
23 szkolenia
Kamila Sowińska
terapeuta indywidualny, zastępca dyrektora
18 lat doświadczenia
0 szkoleń
Władysław Stanek
oligofrenopedagog
16 szkoleń
Olga Berkowska
logopeda
15 szkoleń
Monika Łagowska
terapeuta indywidualny
11 szkoleń
Edyta Pękul
terapeuta indywidualny
9 szkoleń
Agnieszka Majewska
terapeuta indywidualny
9 szkoleń
Dominika Wojnarowska
fizjoterapeuta
4 szkolenia
Renata Gawińska
terapeuta grupowy
4 szkolenia
Marta Dwulit
pomoc nauczyciela
3 szkolenia
Emilia Onyśk
terapeuta grupowy
3 szkolenia
Krystyna Jędrzejewska
terapeuta indywidualny
2 szkolenia
Kinga Grygorczuk
terapeuta indywidualny
2 szkolenia
Daria Sutryk
terapeuta indywidualny
2 szkolenia
Mariola Piotrowicz
terapeuta grupowy
Agnieszka Krajewska
pomoc nauczyciela
Anna Rudnik
pomoc nauczyciela
Magdalena Lewińska-Ochal
O mnie:
Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagog specjalny, logopeda. Ukończyłam także studia podyplomowe na SWPS w Warszawie na kierunku Stosowana Analiza Zachowania w pracy z osobami z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju lub zachowania oraz Kurs Kwalifikacyjny Zarzadzania w Oświacie. Od 2004 roku pracuję z dziećmi młodzieżą ze spektrum autyzmu. Od 14 lat moja praca zawodowa jest związana z placówkami ASQ.
Szkolenia:
- Terapia behawioralna w teorii i praktyce – kurs 3 – modułowy
- Techniki SAZ w rozwijanie mowy i komunikacji
- Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania
- Techniki SAZ w pracy z grupą
- Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi
- Tworzenie środowiska terapeutycznego
- SYSABA – nowy standard dokumentowania w terapii behawioralnej
- PECS – Picture exchange Comunication System – Poziom 1
- PECS – Picture exchange Comunication System – Poziom 2
- Nauczanie 9 kluczowych umiejętności porozumiewania się
- Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących
- VB- MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii
- Udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej u dzieci
- Narzędzie M- CHAT -R/F praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
- Konferencja XII Międzynarodowe Sympozjum Naukowe PTPB, warsztat: „ Postępowanie diagnostyczno – terapeutyczne u dzieci z trudnościami związanymi z karmieniem”
- Autyzm i Zespół Aspergera – rozpoznanie i pomoc edukacyjno – terapeutyczna
- Konferencja: I Zlot Behawiorystów „ Wspólnie uczyć”
- Konferencja: II Zlot Behawiorystów : 50 lat Polskiego Behawioryzmu”
- Konferencja Autyzm – drogi do sukcesu
- Równowaga życia i pracy na stanowisku dyrektora
- Kurs dla wychowawców kolonijnych
- Praca nad rozwojem mowy i komunikacji dzieci autystycznych – SOTIS
- Terapia manualna jamy ustnej w pracy logopedy i fizjoterapeuty
- Praktyczne podstawy pracy z dziećmi i z autyzmem – SOTIS
- Alternatywne Sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – DIAGNOZA AAC. SOTSOWANIE OCENY EFEKTYWNOŚCI POROZUMIEWANIA SIĘ DZIECI NIEMÓWIĄCYCH Z UŻYCIEM NARZĘDZIA „ SPRAWDZ JAK SIĘ POROZUMIEWAM”
- Alternatywne Sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – STOPIEN I,II,III,IV
- Szkolenie z zakresu Modelu Zintegrowanego wsparcia będącego modyfikacją Sytemu Nauczania Kierowanego oraz z zakresu ICF i metod ALTERNATYWNEJ KOMUNIKACJI ( AAC)
- Ukończenie szkoleń dla dyrektorów w ramach Akademii Dyrektora
- Konferencja Uj : Autyzm – od nauki do praktyki
- Ochrona danych osobowych w jednostkach Oświatowych
- TEACH – podejście do pracy z osobami z autyzmem i Zespołem Aspergera
- Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci niemówiących
- Wczesna diagnostyka i wspomaganie rozwoju dziecka ryzyka z zastosowaniem metody Castillo Morlaesa
- Ogólnopolski Kongres Pedagogów Specjalnych i terapeutów „ Seksualność, zaburzenia psychiczne, agresja u osób z niepełnosprawnością intelektualną – jak radzić sobie z trudnymi obszarami w pracy
- „Echolalia- przegląd badań” _Scolaris
Władysław Stanek
O mnie:
Jestem absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie oraz podyplomowych studiów z zakresu oligofrenopedagogiki. Uczestniczyłem w szkoleniach i kursach z zakresu różnych dyscyplin sportu, a także z zakresu terapii behawioralnej. Posiadam kwalifikacje terapeuty integracji sensorycznej oraz terapeuty treningu słuchowego Johansena.
Kamila Sowińska
O mnie:
Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagogika opiekuńczo – socjalna oraz studiów podyplomowych na kierunku oligofrenopedagogika. Od 2015 roku pracuję w Terapeutycznym Punkcie Przedszkolnym ASQ oraz Poradni ASQ. Ukończyłam różnorodne kursy i szkolenia, co znacząco wpłynęło na efektywność mojej pracy terapeutycznej z dziećmi.
Szkolenia:
- Terapia behawioralna w teorii i praktyce – kurs 3 – modułowy
- Techniki SAZ w rozwijanie mowy i komunikacji
- Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania
- Techniki SAZ w pracy z grupą
- Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi
- Tworzenie środowiska terapeutycznego
- SYSABA – nowy standard dokumentowania w terapii behawioralnej
- PECS – Picture exchange Comunication System – Poziom 1
- PECS – Picture exchange Comunication System – Poziom 2
- Nauczanie 9 kluczowych umiejętności porozumiewania się
- Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących
- VB- MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii
- Narzędzie M- CHAT -R/F praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
- METODA DOBREGO STARTU M.Bogdanowicz
- Konferencja XII Międzynarodowe Sympozjum Naukowe PTPB, warsztat: „ Postępowanie diagnostyczno – terapeutyczne u dzieci z trudnościami związanymi z karmieniem”
- Autyzm i Zespół Aspergera – rozpoznanie i pomoc edukacyjno – terapeutyczna
- Konferencja: I Zlot Behawiorystów „ Wspólnie uczyć”
- Konferencja: II Zlot Behawiorystów : 50 lat Polskiego Behawioryzmu”
- Konferencja Autyzm – drogi do sukcesu
- Udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej u dzieci
Olga Berkowska
O mnie:
Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagogika. Ukończyłam również studia podyplomowe na kierunku edukacja elementarna z terapią pedagogiczną, logopedia oraz edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Posiadam tytuł nauczyciela kontraktowego.
Interesuje się czytaniem książek o tematyce psychologicznej i pedagogicznej oraz szyciem.
Szkolenia:
- Terapia behawioralna w teorii i praktyce 3 – modułowy kurs bazowy
- „Techniki wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem”.
- „Praktyczna nauka języka dzieci z zaburzeniami komunikacyjnymi”.
- „Autystyczne spektrum zaburzeń w teorii i praktyce edukacyjnej”.
- „Od dźwięku do języka – rozwijanie komunikacji dzieci z autyzmem”.
- „Metoda zachowań werbalych czyli wczesna interwencja behawiorolna”.
- „Warsztat kreatywnego logopedy – stymulacja rozwoju dziecka. Lewa półkula. Nauka czytania, artykulacja”.
- „Wystartuj z dyslalią”.
- „Dysfunkcja połykania u dzieci”.
- „Opóźniony rozwój mowy - diagnoza i terapia”.
- „Terapia sygmatyzmu międzyzębowego”.
- „Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej”.
- Kurs bazowy – „Terapia behawioralna w teorii i praktyce”.
- Picture Exchange Communication System (PECS) – Poziom 1.
- „Przejście z książki PECS na tablet”.
- „Echolalia- przegląd badań” - Scolaris.
Monika Łagowska
O mnie:
Jestem absolwentką Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Ukończyłam studia na wydziale pedagogiki I stopnia na kierunku pedagogika opiekuńczo – wychowawcza i II stopnia na kierunku pedagogika. Jestem również oligofrenopedagogiem. W wolnym czasie lubię podróżować i czytać książki.
Szkolenia:
- Terapia behawioralna w teorii i praktyce 3 – modułowy kurs bazowy.
- Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwoju.
- Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania.
- Techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji.
- Dokumentowanie i programowanie w SAZ.
- Tworzenie środowiska terapeutycznego.
- Od dźwięku do języka – rozwijanie komunikacji dzieci z autyzmem.
- Sysaba – nowy standard dokumentowania w terapii behawioralnej.
- ADHD – objawy, diagnoza, terapia.
- Picture Exchange Communication System (PECS) – Poziom 1.
- Picture Exchange Communication System (PECS) – Poziom 2.
- Nauczanie 9 kluczowych umiejętności porozumiewania się.
- I Zlot Behawiorystów – Ogólnopolskie Warsztaty Szkoleniowe – Wspólnie Uczyć.
- II Zlot Behawiorystów – Konferencja 50 lat Polskiego Behawioryzmu.
- ADHD – zabawy i ćwiczenia dla dzieci z nadpobudliwością psychoruchową w przedszkolu i szkole.
Edyta Pękul
O mnie:
Jestem absolwentką PEDAGOGIUM Wyższej Szkoły Nauk Społecznych w Warszawie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Ukończyłam studia podyplomowe na kierunkach: Pedagogika specjalna – edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną ( oligofrenopedagogika) oraz Pedagogika specjalna – edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem i zespołem Aspergera.
Wolny czas lubię spędzać z rodziną na wycieczkach rowerowych, podróżować i czytać książki.
Szkolenia:
- Terapia behawioralna w teorii i praktyce 3 – modułowy kurs bazowy.
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia – diagnoza-terapia-masaż.
- Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania.
- Tworzenie środowiska terapeutycznego.
- Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi.
- Techniki SAZ w pracy z grupą.
- Techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji.
- Picture Exchange Communication System (PECS) – Poziom 1.
- Szkolenie przejścia z książki PECS na tablet.
- II Zlot Behawiorystów – Konferencja 50 lat Polskiego Behawioryzmu.
- „Echolalia- przegląd badań” - Scolaris.
Agnieszka Majewska
O mnie:
Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie na kierunku Psychologia (w specjalności psychologii zdrowia i psychoterapii). Ukończyłam również studia podyplomowe na kierunkach: Edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne, Pedagogika specjalna – edukacja i rehabilitacja osób ze spektrum autyzmu i zespołem Aspergera oraz Pedagogika specjalna – edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika).
Lubię spędzać aktywnie czas jeżdżąc na rowerze lub spacerując po lesie. W wolnych chwilach czytam książki i gotuje.
Szkolenia:
- Terapia behawioralna w teorii i praktyce: 3-modułowy kurs bazowy.
- Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą zachowania trudne.
- Techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji.
- Tworzenie środowiska terapeutycznego.
- Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami osób z zaburzeniami rozwojowymi.
- Techniki SAZ w pracy z grupą.
- Picture Exchange Communication System (PECS) – Poziom 1.
- Picture Exchange Communication System (PECS) – Poziom 2.
- Przejście z książki PECS na tablet.
Dominika Wojnarowska
O mnie:
Jestem absolwentką wydziału rehabilitacji na Warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Ukończyłam liczne szkolenia pediatryczne – jestem terapeutą Integracji Sensorycznej oraz metody ndt – Bobath. Pracuje także metodą PNF. W swojej pracy staram się holistycznie podejść do małego pacjenta, a zbudowanie z nim pozytywnie relacji jest dla mnie priorytetem. Interesuje mnie emocjonalne podłoże dziecięcych zachowań. Prywatnie jestem mamą dwóch chłopców, instruktorem narciarstwa i pływania.
W swojej pracy staram się holistycznie podejść do małego pacjenta, a zbudowanie z nim pozytywnie relacji jest dla mnie priorytetem. Interesuje mnie emocjonalne podłoże dziecięcych zachowań. Prywatnie jestem mamą dwóch chłopców, instruktorem narciarstwa i pływania.
Szkolenia:
- NDT-Bobath
- Diagnoza i Terapia Integracji Sensorycznej
- PNF
- PNF w pediatrii
- Mobilizacja Tkanek Miękkich i Plastrowanie Dynamiczne w Pediatrii
Renata Gawińska
O mnie:
Jestem absolwentką Szkoły Wyższej im. Bogdana Jańskiego w Warszawie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym, oraz ukończyłam studia podyplomowe na kierunku: Pedagogika specjalna – edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika).
Lubię kreatywne prace manualne, a w wolnej chwili lubię czytać i oglądać kryminały.
Szkolenia:
- Terapia behawioralna w teorii i praktyce 3 – modułowy kurs bazowy.
- Picture Exchange Communication System (PECS) – Poziom 1.
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia- diagnoza-terapia-masaż.
- Kurs opiekuna wycieczek.
Marta Dwulit
O mnie:
Jestem słuchaczem Państwowej Szkoły Terapeutów Zajęciowych w Warszawie.
Interesuję się sportem, szczególnie lubię ekstremalne wycieczki górskie. W wolnej chwili czytam książki i tańczę.
Szkolenia:
- Terapia behawioralna w teorii i praktyce: 3-modułowy kurs bazowy.
- Instruktor zajęć ruchowych dla dzieci.
- Instruktor sportu o specjalności pływanie.
- Żywienie: dietetyka w sporcie.
Emilia Onysk
O mnie:
Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Menadżerskiej w Warszawie na kierunku „Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna” oraz studiów podyplomowych Szkoły Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku na kierunku „Pedagogika specjalna- edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika).
Interesuję się psychologią społeczną i arteterapią. manualne, a w wolnej chwili lubię czytać i oglądać kryminały. Moim hobby jest szycie oraz podróżowanie.
Szkolenia:
- Terapia behawioralna w teorii i praktyce 3 – modułowy kurs bazowy.
- „Przeciwdziałania zachowaniem agresywnym w aspekcie psychospołecznym i prawnym”.
- Język migowy- poziom podstawowy.
Krystyna Jędrzejewska
O mnie:
Jestem absolwentką psychologii klinicznej w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Lubię dobre kino oraz muzykę. Moją pasją jest śpiewanie.
Szkolenia:
- Terapia behawioralna w teorii i praktyce. 3- modułowy kurs bazowy.
- Autyzm - praca nad zachowaniami.
- Trener Treningu Umiejętności Społecznych stopień I i II .
Kinga Grygorczuk
O mnie:
Jestem absolwentką studiów pierwszego stopnia z Socjologii stosowanej i antropologii społecznej na Uniwersytecie Warszawskim, a obecnie studentką Pedagogiki szkolnej z diagnozą i terapią pedagogiczną. Ukończyłam również studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego oraz Edukację i rehabilitację osób z niepełnosprawnością intelektualną.
Interesuje mnie praca z dziećmi. Zanim zaczęłam swoją przygodę w Terapeutycznym Punkcie Przedszkolnym ASQ, pracowałam jako animator w sali zabaw i udzielałam się jako wolontariusz podczas zajęć z hipoterapii. W wolnym czasie lubię zaczytać się w dobrej książce dotyczącej kultury Azji dalekowschodniej lub z gatunku fantasy, pójść do teatru lub na koncert.
Szkolenia:
- Terapia behawioralna w teorii i praktyce 3 – modułowy kurs bazowy.
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia- diagnoza-terapia-masaż.
Daria Sutryk
O mnie:
Jestem absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Wyższej Szkoły Humanistycznej im. Bolesława Prusa w Warszawie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną.
Interesuję się komunikacją alternatywną wykorzystywaną w terapii behawioralnej. Lubię aktywny wypoczynek oraz czytanie kryminałów, a moją pasją jest cukiernictwo.
Szkolenia:
- Terapia behawioralna w teorii i praktyce 3 – modułowy kurs bazowy
- Picture Exchange Communication System (PECS) – Poziom 1.
Mariola Piotrowicz
O mnie:
Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie na kierunku Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza.
Interesuję się sportem i podróżami. Lubię czytać książki i aktywnie spędzać czas wolny.
Szkolenia:
- Terapia behawioralna w teorii i praktyce: 3 - modułowy kurs bazowy
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia - diagnoza-terapia-masaż
Agnieszka Krajewska
O mnie:
Absolwentka Policealnego Studium Medycznego w Ostrówku.
Interesuję się podróżami, sztuką i zdrowym stylem życia. Lubię czytać książki oraz słuchać dobrej muzyki.
Anna Rudnik
O mnie:
Absolwentka Liceum Ogólnokształcącego im. W Orkana w Sadownem.
Interesuję się teatrem, sportem i gotowaniem. Lubię wypoczynek na świeżym powietrzu oraz podróże.